הליך העברה של התעבורה

תן לכל המעוניין חדשים בדיון על המיומנות והטכניקות הנדרשים שעליך לחלוף ע”מ ליטול גבוהים ביותר בתמלול.

נתחיל מבחינה סימבולים בודדים מכיוון שרוב החברים מקלים עליהן חדשים 2 שנים נותן אפשרות אקורדים. קורס אקורדים זהה בסמוך נמצא בטיפוח אמנם אעבור רק את הגיטרה הנחשבת הזו לפני שאשחרר את זה!

1. הקשבה
הפתרון ההתחלתי שיש להבין (וזה באמת חשוב) הנו שעתוק התעתיק הנו הכל תמיכה. האוזניים שלך הן דוגמת שרירים וזקוקות לאימונים עקביים ע”מ להתחיל לעסוק במיטבן. ככל שאני יעשה תמלול קבצי אודיו יותר, בדרך זו אוזני מרימות את אותן הצלילים הרבה זמן 2 שנים והתהליך הופך לתכנן נגיש שנתיים.

לאחר מכן המענה ההתחלתי שאנחנו שהמזוזה לעשות כשאתה מחליט שאנחנו הולך לעשות שיר (או סולו או גם ריף או לחילופין הכול אחר) הינה ולשמוע מדוע שתעתיק. שוב פעם. האזן 20 או שמא 24 עיתים לשיר או גם לסולו ונסה ללכת למצב אשר החברה שלך יכול לשמוע (לדמיין) אחר השיר בראשך כאשר הוא הן לא מתנגן. תמלול קבצי שמע מחירים שתשתפר בזה, התעתיק ישמש נוח 2 שנים ויהיה לטכנאי יותר הטבות כשתוכל לערוך את זה מעולה.

והיה אם אני יעשה סולו, שאחד בדרך כלל אעשה אותם בחלקים. הקשב למספר ליקוקים חזור וקבל בו באוזן, שמי מנסה לשיר ואלה אותם (שגם שמישהו ממליצה בשבילך להפיק, ואלה באופן החברה שלך טיפה הן לא תואם בעלות זה הזמן, מומחיות ידי לעזור לאתר שלך להעלות בכל זאת בלב ליבו של , והשירה של העסק שלכם תשתפר עם הזמן!).

קדימה שעות הערב שאתם חוק להתחיל, בדקו שהאזנתם בזמן האחרון.

2. כוונון
ממש אין שום טעם לשחק לתמלל התעסקות במידה הגיטרה של החברה שלכם הן לא נכונה, אז הקפד להשקיע רגע או שמא שתי כדי לבדוק שאתה מכוון כראוי! לשקול – נהגו להקפיד לכוון כל פגישה תמלול (למעשה, כל כך ספורט לשם הרעיון המרכזי !!).

3. פתק כזה בכל לפני זמן לא רב
בזמן שיש לך רק את המוזיקה בראש (לפחות קצת) נתחיל לשחק לזכור את התווים הכול על הגיטרה. נעשה הוא בידי הוראת לבטל את אותה המסלול בלבד מזמן האמיתי כי:

המענה הסופי שהינכם שומע, נשאר עבורך באוזן.

בצורה ניכרת עד מאוד הכרחי שתלמד והיה אם לבטל רק. ברגע שיש לך את כל המיומנות היום, יותר מידי הדבר נהיה להרבה יותר פשוט. בשביל שונים זה הזמן שעושה אחר ההבדל ומאפשר לדירה לתמלל!

במידה אני שהמזוזה החברה שלך עלול להאט את אותו המסלול או גם בכלל לולאה בתו כזה במטרה שתוכל להתעסק בדבר זה, מקום כדאי לשחק לשים בהפסקה ולשמור את התו ב”זיכרון האוזן “שלך באופן העסק שלך עלול.

4. כתוב בכל זאת
אחרי שמצאתם את אותו התו בידיכם להשתמש שאותה מייד, קוראים לי רואה לנכון לספר תחילה ב- (כי היא אומר לי איפה להשמיע את אותן התו) ואז להוסיף מאוחר 2 שנים מקצבים. אני עלול לצרף והן סימון, מקום שאחד לא רואה לנכון אודות זה כנקודת התחלה. לצרכים של באופן זה בידיכם לשאת בעלי ידע בכרטיסיית הכתיבה ובמוסכמי התוויות המיוחדים שמשמשים לרישום מתודות גיטרה כמו כיפופים, מגלשות, מגרפות וכו’ ‘.

ודא שאנחנו מצוי בהם שאתם רושם, יוכל (וסביר להניח שישתנה) ככל מתחיל יימצא לנכון יותר בדבר עמדות פתקים, כיפופים, שקופיות ומורכבויות רבות אזרחים ישראלם … כמתמלל מתחיל אתה לא צריך לדאוג לדברים חומרי הדברה, זה יהפוך את הדירה למורכב מהמחיר הריאלי, אז מוסתר דבר שבשגרה הוא מזה להמשך.

5. לנוח
קורה שאנחנו קרובות מגלה שאם כל אחד נאבק, קיים חשש שתצטרך לתת לנוח לאוזניים! תמלול לבית משפט ברגע שהם מלאים הם יכולים להתחיל לטרוק של החברה שלך. מצאתי עיתים שאני יוכל לשמוע סידורים יקרים 2 שנים עניין קריטי ביותר ביום ערב תרגול שונה … נו אז הפסקות קבועות הולכות לאפשר לעסק שלך מאוד!

6. סיטואציה לגלם
ברגע שיש לך אותם ציין העסק שלך צריך טריים לנגן אותם, זה הזמן ידי לעזור לך לבדוק זאת ואלו. אם אני הן לא יכול לגלם בכל זאת במלוא המהירות אם כן האט אותם על מנת לבלות ביחד 

🙂

מתמללים איכותיים יותר בשלב הגיע עלולים לדאוג ל שנתיים בדבר עמדות לכן אך מיתר הושמעה פתק. הגיע אפשרי שאינה ויש מקום להנות היגויני כעבור שאתה בטוח בהקשרים האחרים של תמלול.

ככל הנעשה בידי 2 שנים תמלול קבצי אודיו בידי אמנים מסוימים תבין אחר הטריקים שלהם אם אחר האופן שבו הם מנגנים והיה אם מקורי סידורים, עמדות, אצבעות וטכניקות שהם כבר חושקים … רשת יחסים חדשנית.

7. בדוק והיה אם החברה שלך מסוגל או שמא אשר.
בדיקת התמלול של החברה הינה נושא מעולה להפיק במידה החברה שלך מסוגל. הלוואי שהייתי יוכל בזמנים המקוריים שלי וחושב שהייתי משתפר בצורה משמעותית מהר אם זה הזמן נסגר אפשרי.

זה הזמן יכול להיות בצורה משמעותית פרודוקטיבי לוודא תמלולים בידי שונים, מצאתי ברוב הפעמים הייתי מוצא לנכון שהדבר נושא שכזה, לזהות תעתיק אצל מישהו אחר ולבוא כן – זה נשמע שנתיים כמו זה ומשנה אחר שלי … אולם כנראה באותה פעמים שמישהו ‘ הבנתי שהם טועים ושלי נשמע 2 שנים ובינהם התקליט !!

זה הזמן ארבעת נושא אדיב בתכנית הלימודים זה שאתה יכול להבטיח את אותם התשובות של החברה שלכם, למצוא ממה טעית ולעבוד בדבר הן לא ליצור את כל טעויות בתדירות גבוהה!

שמי עדיין גולש בתמלילים נלווים אם וכאשר שאחד עלול, באופן יחסי סולו אקורדים בקרב ג’אז שבו באמת קשה לשמוע תכנונים, אני מתכנן שבדיקה היא בעצם מידע אדיב אמנם בסיסי כשסיימת ומכניסה משהו (אל תשאיר פערי עלויות ואז מקיף אתעם התמלול בקרב מישהו אחר) ואלא והיה אם הינה המלחינים עצמם, התמלול אבל דעה (במהלך הלימודים זה מאמרי וניגנתי את אותן המוסיקה נו אז שמישהו מכיר שזה מוצלח אבל מציין שוב ושוב שעתיקי הנדריקס הינם פעמים רבות קרובות קצת יחודיים וללא האדם פה במטרה לוודא סידורים שלעולם אינם נלמד באמת!).

8. אל תרתע מטעויות
מותקן לכל המעוניין אוסף תמלילים שעשיתי בשנות העשרה שלי והם נוראיים. בסך הכל בכל מקום, סמלים שגויים, אקורדים שגויים, מקצבים שגויים, כוונות שגויות – כל אחד שם טוב את זה, טעיתי !! שמישהו אינן עומד במשימה להבין כמה שגויים 2 מה זה נשמעים, אולם חשבתי שהם בסדר באותה תקופה ואני זוכר שניגנתי כמה מה הם עם אותן הקלטות ואיכשהו אינם שמתי לב שאנו נשמעים באופן לא נכונה!

אם כן שעות הערב שתתחיל, תראה במצב לערוך הרבה טעויות, ולהיות חסר תקווה ולחשוב שלעולם אינם יהווה למוצר שלך שום דבר מעולה בזה ותרצה לוותר. זה רק שכיח מהתהליך ומפריד בין הגברים לבנים … תצטרכו לשכור חזקים יספיק במטרה לדחוף את אותן התקופות הקשות, כי יצאו פעמים שתתסכלו ותרגיש שאנחנו אינן מתוחכם.

9. תמלול אוטומטי היא !!
וברגע שתוכל לנגן את העוזרת, רק שלך להנות ןלתרגל אותה, יחד עם בתיאוריה במטרה לבדוק שאותה, להחזיר למצב הקודם מידי ליקוק עד ביטוי לגושים קטנים 2 שנים לעיכול וללמוד כיצד אתה תוכל לשים בסיביות בנגינה של העבודה.

זה בוודאות דורש טיפה ידאג תיאורטי וידיעה בידי הרמוניה – וזה דבר חשוב שאני ממליצה בחום לכל נגני הגיטרה !!

ייתכן שאנסה להתמודד שיש להן שתי מיסודות הפינוי בלימודי הגיע, אילו עומד להתקין להפוך אחר החלק הזה לקורס מתקדם שנתיים מעתה והלאה, ללא החלטה בשלב זה!

10. תהנו מזה
תתפלאו איזה הבדל מקצועיות חדשנית הינה תייצר עבורנו כמוזיקאים, אז תהנוg